کد خبر : 4000
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 12:07

جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد

دستگیری زوج سارق با ۴۵ فقره سرقت خودرو

دستگیری زوج سارق با ۴۵ فقره سرقت خودرو

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری؛ سرهنگ داود عبدالمالکی از دستگیری زوج سارق خودرو خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در شهرستان “البرز” و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری؛ سرهنگ داود عبدالمالکی از دستگیری زوج سارق خودرو خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در شهرستان “البرز” و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تعداد قابل توجه سرقت های انجام شده، بلافاصله کارگروه ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۵مهرگان شهرستان البرز تشکیل و کلیه آثار باقیمانده از سرقت در محل های ارتکاب جرم مورد بررسی فنی و تخصصی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح ادامه روند دستگیری متهمان بیان داشت: ماموران ضمن بررسی های تخصصی و اطلاعاتی خود با گشت زنی هدفمند به ویژه در ساعت های ثبت شده در خصوص سرقت، زوج سارق را حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه زوج سارق با شناسایی خودروهایی که کمترین استفاده را از امکانات و تجهیزات ضد سرقت داشتند، اقدام به سرقت آن ها می کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت کلیه قطعات و اقلام مصرفی، خودروهای سرقتی را در جاده های فرعی استان های همجوار رها می کردند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۴۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان البرز اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۴۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

 

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را در شهرستان”جیرفت” که اقدامی به نگهداری مقادیر قابل توجهی تریاک کرده بودند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری این متهمان، پس شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آن ها، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت را انجام دادند، که در بازرسی از محل شناسایی شده توسط پلیس ۴۱ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه دستگیری ۲ قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ متعلق به متهمان، از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار ماموران پلیس قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
منبع: صبح قزوین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.