کد خبر : 2817
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 19:10

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد:

اعطای بیش از ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرص الحسنه اشتغال

اعطای بیش از ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرص الحسنه اشتغال
بیش از ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصد در سال ۱۴۰۰ به متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری، مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر توانمندسازی آحاد جامعه در مسیر افزایش تولید ملی ،افزایش بهره وری و با هدف حل مشکلات ناشی از بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان متقاضی اشتغال و افزایش تولید در سراسر استان بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های همکار و بانک های عامل (صادرات ،تجارت وملت) بیش از ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۴ درصد در سال ۱۴۰۰ تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۷ ساله به متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

وی در ادامه افزود: این وام ها در عرصه های دانش بنیان مرتبط با حوزه کشاورزی و امنیت غذایی،قطب های صنایع تبدیلی استان،ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی،داربستی کردن باغات انگور ، پرورش زنبور عسل ، تولید کیف و کفش ، بسته بندی محصولات ، شیرینی پزی ، خیاطی ، قالیبافی ، قارچ ، گلخانه ، صنایع دستی و …این تسهیلات با اولویت مناطق کم برخوردار استان توزیع گردیده است.

نیکجو افزود: بحث آموزش و بازاریابی از برنامه هایی است که در قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال پیگیری است به طوری که افراد فاقد مهارت با توافقی که با سازمان فنی وحرفه ای ،جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی منعقد گردیده است آموزش مهارتی را درکوتاه ترین زمان کسب خواهد نمود.

وی ادامه داد: در بازاریابی محصولات و تولیدات افراد نیز در کنار فعالان این بخش با برگزاری نمایشگاه های فصلی در شهرستان ها، مرکز استان و کشور و استفاده از نمایشگاه های در فضای مجازی خواهد بود.

وی افزود: این حرکت در سال جاری استمرار خواهد داشت و مبالغ تسهیلات به ازای هر طرح تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان قرض الحسنه ۷ ساله افزایش داشته است. جهت حمایت از تعاونی های اشتغال و صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا در سراسر استان به هر تعاونی حداکثر تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.متقاضیان می بایست فاقد شغل و بیمه اجباری و دارای مهارت کسب و کارباشند و جهت ثبت نام از طریق سایت www. Ebsvam.ir اقدام نمایند.

وی در پایان اعلام نمود: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به بسیج سازندگی نواحی و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.