کد خبر : 6184
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402 - 2:06

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

واژگونی تراکتور جان راننده‌اش را گرفت

واژگونی تراکتور جان راننده‌اش را گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: واژگونی يک دستگاه تراکتور در "آقا بابا"منجر به فوت راننده آن شد.

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در “آقا بابا”منجر به فوت راننده آن شد.

بیژن خدایی اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه واژگونی تراکتور در روستای “ساربانک” از توابع بخش آقا بابا ،ماموران انتظامی به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: گزارش مأموران حاکی ازاین موضوع بوده که متوفی با یک دستگاه تراکتور جهت کاشتن نخود به اراضی روستای “ساربانک” رفته بود که به علت شیب تند زمین، تراکتور واژگون شده و به پایین دره سقوط می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه متاسفانه راننده هنگام انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات وارده فوت نموده است ، به کلیه رانندگان وسایل و تجهیزات کشاورزی توصیه کرد: در زمان استفاده از وسایل و تجهیزات کشاورزی موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

یک فوتی و یک زخمی در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در جاده جدید” قزوین به الموت” محدوده دوراهی “اکبرآباد” یک نفر کشته ویک نفر زخمی شد.

فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در جاده جدید “قزوین به الموت” محدوده دوراهی “اکبرآباد” بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس ازحضور ماموران در محل حادثه و بررسی های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده است، که متاسفانه در اثر این حادثه یک نفر سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت این حادثه ازسوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی می باشد، به تمام رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

انتهای پیام/
منبع: صبح قزوین

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.