کد خبر : 1163
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1401 - 13:49

استاندار قزوین:

پرونده تحصیل مال نامشروع برای نانوایان متخلف تشکیل می‌شود/ مدیران استان حلقه نظارت بر بازار را تنگ‌تر کنند

پرونده تحصیل مال نامشروع برای نانوایان متخلف تشکیل می‌شود/ مدیران استان حلقه نظارت بر بازار را تنگ‌تر کنند
محمدمهدی اعلایی گفت: باید قوانین سختگیرانه نسبت به نانوایان متخلف صورت گیرد به طوری که سهمیه آرد آن‌ها قطع و واحد تولیدی تعطیل شود و برای نانوایانی که در سهمیه آرد تخلف داشته باشند نیز پرونده مال نامشروع تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری؛ ستاد تنظیم بازار استان قزوین ظهر (یکشنبه) به ریاست استاندار و با حضور مدیران و مسئولان اقتصادی و اصناف استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این جلسه با اشاره به وضعیت بازار اظهار کرد: متاسفانه در نظارت بر بازار پیگیری جدی از مسئولین وجود ندارد و هر ارگان وظیفه خود را بر گردن دیگری می‌اندازد.

وی افزود: در حوزه نان باید به طوری جدی ورد پیدا کرد تا با کمبود نان مواجه نشویم؛ نباید نان مردم معطل بماند فقط به خاطر اینکه کار در تهران انجام نشده است.

استاندار قزوین گفت: در توزیع سهمیه نان شاهد تخلفاتی هستیم به طوری که یک نانوا ۳۰۰ میلیون سهیمه آرد ۱۵درصدی دریافت کرده و ما این تخلفات را بی‌جواب نمی‌گذاریم و با جدیت برخورد می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: باید نظارت جدی در سهمیه آرد اتفاق بی‌افتد که جهاد کشاورزی و اداره غله و فرمانداران در این بحث مکلف هستند و هیچ سهل‌انگاری را از کسی نمی‌پذیریم.

بنا نیست در حوزه آرد و نان برای کسی رانت قائل شویم

وی ابراز کرد: بنا نیست در حوزه آرد و نان برای کسی رانت قائل شویم و در این زمینه با کسی شوخی و تعارف نداریم؛ قرار نیست که یک نانوا میلیاردی باشد و یک نانوای دیگر حتی در پرداخت اجاره خود مشکل داشته باشد.

اعلایی اذعان کرد: طبق بررسی و رصدی که داشتیم بیشترین تخلف در حوزه آرد روستایی اتفاق می‌افتد که همه دهیاران باید برای نظارت بر نحوه توزیع این کالای اساسی ورود کنند.

استاندار قزوین تاکید کرد: در این روزها شاهد برخی تحرکات از سوی عده‌ای از نانوایان هستیم؛ هشدار می‌دهیم اگر هر کسی در حوزه آرد و نان بخواهد ما را تهدید کند؛ موضوع امنیتی خواهد شد و برخورد امنیتی با مخلان خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه بیشتر نانوایان استان شرافتمندانه فعالیت می‌کنند، گفت: باید سختگیرانه با نانوایان متخلف برخورد شود به طوری که سهمیه آرد آن‌ها قطع و واحد تولیدی تعطیل شود و برای نانوایانی که در سهمیه آرد تخلف داشته باشند پرونده تحصیل مال نامشروع تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
منبع:صبح قزوین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.