کد خبر : 5350
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 1:27

پیگیر ایجاد خانه تیراندازی در روستاها هستیم

پیگیر ایجاد خانه تیراندازی در روستاها هستیم

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری، مرتضی قربانی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان قزوین افزود: تیراندازی یکی از رشته های مفرح و جذاب است که فعالیت در آن موجب ایجاد نشاط و انگیزه می شود به همین دلیل تلاش داریم تا این رشته را که یادگیری آن در اسلام نیز تاکید

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری، مرتضی قربانی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان قزوین افزود: تیراندازی یکی از رشته های مفرح و جذاب است که فعالیت در آن موجب ایجاد نشاط و انگیزه می شود به همین دلیل تلاش داریم تا این رشته را که یادگیری آن در اسلام نیز تاکید شده به روستاها نیز راه پیدا کند.

وی اظهار کرد: در گام اول قرار است نمایندگانی از ۱۰ استان کشور در قزوین گردهم بیایند تا روستاهای مورد نظر معرفی و تعیین شوند تا مقدمات ایجاد خانه تیراندازی در آنها را با کمک استان ها فراهم کنیم.

این مسوول ورزشی در ادامه با بیان اینکه تیراندازی از رشته های پرمدال است،افزود: در سطوح مختلف ۱۹۰ مدال و در المپیک ۴۵ مدال از آن این رشته است بنابراین باید در تیراندازی بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

رییس هیات تیراندازی استان قزوین اضافه کرد: جوانان و استعدادهای موجود در جامعه امروز دست کمی از جوانان انقلابی و از جان گذشته دوران هشت سال دفاع مقدس ندارند و باید از پتانسیل و ظرفیت این استعدادها بهره کامل را ببریم.

قربانی در ادامه از قزوین به عنوان یکی از قطب های تیراندازی کشور یاد کرد و گفت: در این استان قهرمانان و استعدادهای زیادی داریم که از جمله آنها باید به تیراندازان سرشناسی چون ابراهیم برخورداری و الهام هریجانی اشاره کنیم.

وی اظهار کرد: استان قزوین با تقویت آموزش و استعدادیابی ها می تواند در رشته تیراندازی حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد و مطرح تر شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی همچنین با اشاره به حضور سه بانو در هیات رئیسه تیراندازی استان قزوین،اظهار کرد: حضور و فعالیت بانوان در تمامی عرصه ها این را ثابت کرده که هرکجا به بانوان اعتماد شده نتیجه ثمربخشی را در پی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مجمع گفت: در سال های گذشته نمایندگان خوبی از قزوین در تیم های ملی تفنگ و تپانچه حضور داشتند و در رقابت های آسیایی و المپیک نماینده تیم ملی بودند.

عباس علایی مقدم اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از سوی هیات تیراندازی جایگاه این رشته در استان را ارتقا ببخشیم.

وی افزود: هیات تیراندازی قزوین از امکانات خوب و نیروی انسانی توانمندی برخوردار است و انتظار می رود با توجه به این مساله شاهد حضور بیش از پیش تیراندازان قزوینی در اردوها و ترکیب تیم ملی باشیم.

در این مجمع انتخاباتی، حسین زکی زاده برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان قزوین انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.