کد خبر : 6473
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 21:14

جهانشاهلو:

کاروان لبخند احسان به ایستگاه شهرستان بوئین زهرا رسید

کاروان لبخند احسان به ایستگاه شهرستان بوئین زهرا رسید
حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از اجرای مرحله سوم پویش لبخند احسان در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیار مینودری، جهانشاهلو گفت: به مناسبت دهه کرامت مرحله سوم پویش لبخند احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی شامل (ترمیم،کشیدن،پُر کردن،جراحی دندان عقل نهفته،عصب کشی اطفال،جرم گیری و کامپوزیت) در مناطق محروم روستایی شهرستان بوئین زهرا با همکاری ۱۰ دندانپزشک جهادی و گروه جهادی محبان امام رضا علیه السلام اجرا خواهد شد که ان شاء الله در این اردوی جهادی ۷ روزه به بیش از ۵۰۰ نفر از ولی نعمان این خدمات بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

جهانشاهلو افزود: مرحله اول و دوم این پویش در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر شهرستان های قزوین و البرز و آبیک برگزار شده که در این دو مرحله مجموعا به هزار نفر خدمات رایگان پزشکی ارائه شده است.

وی همچنین اظهار کرد: مرحله اول در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ و مرحله دوم نیز در مرداد سال ۱۴۰۱ به انجام رسید.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در پایان گفت: انشالله مرحله سوم از شنبه هفته آینده به مدت هفت روز در مناطق محروم روستایی شهرستان بوئین زهرا اجرا و مراحل بعدی نیز پس از اتمام این دوره، برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.